19 czerwca 2019 06:53 | Aktualności

Borowa

Ostatnia wycieczka koła turystycznego w tym roku szkolnym odbyła się w słoneczną sobotę 15 czerwca. Nawyk porannego wstawania mamy wyrobiony, więc nie mieliśmy problemu, aby przybyć na miejsce zbiórki wczesnym rankiem. Autobus dowiózł nas w miejsce, gdzie rozpoczyna się czarny...

16 czerwca 2019 13:48 | Aktualności

Wycieczka kl 8L Karpacz-Zagórze Śląskie

W dniu 10.06.2019 r klasa 8l z rodzicami była na wycieczce w Karpaczu i Zagórzu Śląskim. Zwiedzaliśmy świątynię Wang i park bajek. Było cudownie , pogoda dopisała, a atrakcji i wrażeń nie brakowało. Nasze dzieciaki okazały się bardzo dzielne, wytrwałe i odważne. Pomimo ogromnego...

14 czerwca 2019 06:45 | Aktualności

BEZPIECZNE WAKACJE

Wakacje zbliżają się wielkimi krokami. Już za moment zadzwoni ostatni dzwonek. Będziemy korzystać z uroków lata i wypoczywać w różnych ciekawych miejscach. Wędrując po górach, wypoczywając nad morzem lub w domu, musimy zawsze pamiętać o bezpieczeństwie własnym, jak...

14 czerwca 2019 06:44 | Aktualności

Wycieczka na Chełmiec

Pogoda 8 czerwca nie była wymarzona na piesze wycieczki, jednak nasza na Chełmiec udała się całkiem niezle. Spotkaliśmy się w centrum miasta, by dojechać autobusem do Boguszowa Gorc, skąd udaliśmy się szlakiem na szczyt najwyższej góry tego miasta. Na szczycie złapała nas ulewa, która...

10 czerwca 2019 21:07 | Aktualności

Bezpieczna szkoła - pierwsza pomoc.

W maju i czerwcu świetlica szkolna wraz Panią pielęgniarką, Panią Asią i Anią zorganizowały warsztaty na temat pierwszej pomocy przedmedycznej. Codziennie przez 2 tygodnie grupy dzieci w gabinecie szkolnej pielęgniarki uczyły się jak wyglądają czynności pierwszej pomocy. Jesteśmy wyedukowani...

02 czerwca 2019 20:37 | Aktualności

Wycieczka

Międzynarodowy Dzień Dziecka, od kilkudziesięciu lat, jest obchodzony w różnych krajach członkowskich Organizacji Narodów Zjednoczonych między innymi po to, aby propagować i upowszechniać prawa dziecka. W naszym kraju wydarzenie świętujemy 01 czerwca. Z tej okazji, koło turystyczne...

31 maja 2019 11:13 | Aktualności

PRAWIDŁOWA DIETA MŁODEGO CZŁOWIEKA

PRAWIDŁOWA DIETA MŁODEGO CZŁOWIEKA We wtorek 28 maja odbyło się spotkanie z dietetyczką, panią Agnieszką Piec. W prelekcji uczestniczyły klasy starsze szkoły podstawowej i gimnazjum. Celem zajęć było zapoznanie uczniów z zasadami zdrowego odżywiania oraz z niebezpieczeństwem związanym...

30 maja 2019 08:59 | Aktualności

XIX Dolnośląski Mityng Lekkoatletyczny Olimpiad Specjalnych - Kamienna Góra 29. 05 2019

Na olimpijski Mityng jechaliśmy z dużą dozą niepewności, ponieważ ostatnie tygodnie nie rozpieszczały nas pogodowo i o treningach w terenie można było zapomnieć. Więc ani my, ani nasi opiekunowie nie wiedzieliśmy na co nas stać. Pozostało więc włączyć 100% ambicji i gnać co sił do...

28 maja 2019 17:56 | Aktualności

Rudawski Park Krajobrazowy.

W sobotnie poranki czasu nie marnujemy, na łonie natury w słońcu się relaksujemy... Tym razem udaliśmy się w Góry Sokole do Rudawskiego Parku Krajobrazowego. Wstaliśmy skoro świt, by już po godzinie 8 podróżować pociągiem do Trzcińska. Naszym celem było schronisko Szwajcarka...