Publiczna Szkoła Podstawowa Specjalna nr 10 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Wałbrzychu

18 września 2019 12:28 | Aktualności

SOKOŁY NA RAJDZIE GRANICA 2019

W dniach 12-15.09.2019r.  nasza DRUŻYNA SOKOŁY wzięła udział w Ogólnopolskim Górskim Rajdzie Harcerskim Granica, w Szklarskiej Porębie.

Trasa XI obfitowała w trudne wyzwania. W czwartek mieliśmy zwiad po mieście. Gra miejska była opracowana w taki sposób, że podczas zabawy i wykonując zadania uczyliśmy się historii Szarych Szeregów. Dzięki temu zdobyliśmy sprawność szperacza- podziemia ZHP.

W piątek przejechaliśmy autokarem do Szpindlerowego Młyna i przez Schronisko Odrodzenie i Czeską Boude przeszliśmy szlakiem do Śnieżnych Kotłów. Dalej ruszyliśmy do Schroniska pod Łabskim Szczytem, gdzie szlakiem pod wyciągiem dotarliśmy do Szklarskiej Poręby. Pomimo tego, że pokonaliśmy aż 20 km to nadal mieliśmy zapał i energię, czemu daliśmy wyraz na zakończenie dnia podczas zabawy tanecznej.

W sobotę wjechaliśmy wyciągiem na Szrenicę i przechodząc przez Hale Szrenicką dotarliśmy do Jakuszyc.

Na zakończenie rajdu wzięliśmy udział w koncercie grupy Leniwiec.

Do domu wróciliśmy zmęczeni, ale bardzo szczęśliwi i pełni nowych doświadczeń.

Z harcerskim pozdrowieniem Czuwaj!